Verhuizing kantoor!

Let op lees dit goed door om onduidelijkheden te voorkomen.

19 januari 2018

Dames en heren,

Vandaag is het zover, de verhuizing van kantoor. We pakken dan onze spullen en verhuizen intern.

Dit is een gigantische klus en daarom beginnen we vrijdag op tijd. Vanaf 14.00 uur zijn wij op onze gebruikelijke nummers niet meer te bereiken. Vanaf 14.00 uur worden onze telefoonnummers overgezet van de oude telefooncentrale naar de nieuwe. Zaterdag 20 januari zijn we dan weer bereikbaar via de welbekende nummers. Om 14.00 uur zijn alle bestellingen binnen.

Vanaf 14.00 uur zal het kantoorpersoneel zijn spullen gaan verhuizen, hiervoor moeten we door de loods verhuizen. Let op elkaar en geef elkaar de ruimte. Let op elkaars veiligheid!

Onze balie is vanaf dit weekend dus verplaatst naar (oud) dok 6. Er zijn twee balie’s, één balie alleen voor klanten en één balie alleen voor personeel.

Bij de personeelsbalie en op andere plekken in het bedrijf staan telefoons. Hiermee kunnen collega’s van kantoor gebeld worden als je vragen hebt over bijvoorbeeld een bestelling. Een lijst van interne nummers volgt.

Tot zover en bedankt voor jullie medewerking.

Groet,

Willem Dijk